Blokhus og Omegns Grundejerforening

Grundejerforeningen støtter og samarbejder om et utal af aktiviteter og tiltag i hele Blokhus-området.

Hune-Blokhus borgerforening

Eskoweb som hører til i Jammerbugt er et af Danmarks mest erfarne og kreative webbureauer, som leverer nogle af markedets bedste løsninger til nye eller eksisterende websites.

Eskoweb

HC Entreprenøren

HC Entreprenøren har altid lagt vægt på både at have den teoretiske indsigt, samt den praktiske kompetence ved løsning af de forskellige opgaver og projekter.

Villadsen ejendomshandel

Find din drømmebolig online her

Liv i by, skole og lokalsamfund

LAG

LAG Jammerbugt-Vesthimmerland er en forening, som vil drive udviklingen af landdistrikterne i bredt samspil med lokalsamfundet. Foreningen er åben for alle, som vil være med til at gøre en forskel og sætte mere fart på erhvervslivet, skabe nye job og gode levevilkår i området.

Vil du være sponsor?

Sponsorér Hune forsamlingshus og bliv eksponeret for brugerne af huset. I kan hjælpe os på mange måder og der er intet der er for lidt.

Scroll til toppen